23 Απρ 2525

Στην κορυφή των Sports Marketing Awards 2025 η Stoiximan

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

2 '

Με τρεις σπουδαίες διακρίσεις για τα προγράμματα Belle Équipe και Wheels of Change, η Stoiximan ξεχώρισε στα Sports Marketing Awards 2025, επιβεβαιώνοντας τον στρατηγικό και ουσιαστικό της ρόλο τόσο στην υποστήριξη του ελληνικού αθλητισμού όσο και στην ενίσχυση της κοινωνικής ένταξης μέσω του αθλητισμού.

Stoiximan Belle Équipe: Μια ομάδα με καρδιά και προορισμό το Παρίσι

Η χορηγική πρωτοβουλία Belle Équipe, που αποτελεί τον πυρήνα της στήριξης της Stoiximan στους Ολυμπιακούς Αγώνες το  2024, βραβεύτηκε με δύο Gold διακρίσεις στις κατηγορίες: Best Sports Related Commercial or Promotional Video και Best Sponsorship Program / Strategy for Sportsman or Sportswoman

Η Stoiximan Belle Équipe αποτελείται από 18 διακεκριμένους Έλληνες αθλητές και αθλήτριες, καθώς και τις Εθνικές Ομάδες Πόλο Ανδρών και Γυναικών, που εκπροσώπησαν την Ελλάδα στη μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση του πλανήτη. Η Stoiximan εφάρμοσε μια μακροχρόνια στρατηγική υποστήριξης, συνοδεύοντας τους αθλητές σε κάθε στάδιο της προετοιμασίας τους, ξεπερνώντας τα όρια της παραδοσιακής χορηγίας. Μέσα από την καμπάνια «Τα δικά μας παιδιά», η Stoiximan ενίσχυσε τη συναισθηματική σύνδεση του κοινού με τους αθλητές, δίνοντας έμφαση στις προσωπικές τους ιστορίες και στα όνειρα που τους οδηγούν. Το βραβευμένο τηλεοπτικό σποτ μάς υπενθυμίζει ότι πίσω από κάθε διάκριση βρίσκεται ένα παιδί που τρέχει, πέφτει, σηκώνεται, ελπίζει – και τελικά εμπνέει. Για τη Stoiximan, αυτοί οι αθλητές δεν είναι απλώς πρωταθλητές. Είναι «δικά μας παιδιά».

Stoiximan Wheels of Change: Όταν ο αθλητισμός γίνεται όχημα κοινωνικής αλλαγής

Η πρωτοβουλία “Stoiximan Wheels of Change”, ένα ολιστικό πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan, διακρίθηκε με Gold βραβείο στην κατηγορία “Best Sports-Related CSR Campaign”, για την ουσιαστική της συμβολή στην ενίσχυση της ισότητας και της συμπερίληψης στον αθλητισμό.

Η Stoiximan, μέσω της δράσης, προώθησε την ένταξη ΑμεΑ στον στα αθλητικά δρώμενα της χώρας, με αφετηρία τον 40ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας προσφέροντας 50 εξειδικευμένα αμαξίδια, περισσότερες από 150 ώρες προπονήσεων και την ενεργή υποστήριξη 1.200 εθελοντών δρομέων. Το πρόγραμμα πέτυχε σημαντική κοινωνική απήχηση, με τη συνεργασία ΜΚΟ και τη συμμετοχή σπουδαίων αθλητών που ανέδειξαν την προσπάθεια. Με μια πλήρη 360° επικοινωνιακή προσέγγιση, το πρόγραμμα Stoiximan Wheels of Change απέδειξε στην πράξη πως ο αθλητισμός μπορεί να γκρεμίσει στερεότυπα και να χτίσει γέφυρες ισότητας. Για τη Stoiximan, ο αθλητισμός δεν είναι προνόμιο· είναι δικαίωμα — και είναι για όλους.

Η Stoiximan αναδείχθηκε σε έναν από τους μεγάλους πρωταγωνιστές των Sports Marketing Awards 2025, κατακτώντας συνολικά 23 βραβεία –1 Platinum, 9 Gold, 4 Silver και 8 Bronze – καθώς και το Grand Award, την ανώτατη διάκριση του θεσμού. Η πολυεπίπεδη αυτή αναγνώριση επισφραγίζει την καινοτομία, τη στρατηγική υπεροχή και την πολυσχιδή παρουσία της Stoiximan στον αθλητικό χώρο, τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς.